"Newsweek Polska" był liderem sprzedaży tygodników w sierpniu
W sierpniu br. spośród tygodników opinii tylko "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) poprawił sprzedaż w porównaniu z sierpniem ub.r. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Newsweek Polska" w sierpniu wyniosła 137 tys. egz. i była wyższa o 2,1 proc. w stosunku do sierpnia 2012. Mniej sprzedała "Polityka" (Polityka) - 132,4 tys. egz.(spadek o 2,5 proc.).
Tygodnik braci Karnowskich - "W Sieci" (Fratria) z wynikiem 94,3 tys. egz. był lepszy od "Do Rzeczy" Pawła Lisickiego i PMPG SA - 83,1 tys. egz., "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 53,3 tys. egz. (spadek o 15,3 proc.), i "Uważam Rze" (Uważam Rze) - 15,8 tys. (spadek o 88,1 proc.).
O 16,9 proc. spadła sprzedaż "Wprost" (AWR Wprost) - do 61 tys. egz., a o 1,8 proc. "Przekroju" (Wydawnictwo Przekrój) - 19,8 tys. egz.
Wśród pism katolickich najwięcej sprzedaje "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) – 133,6 tys. egz. (spadek o 4,3 proc.). Wzrost odnotował "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny), którego sprzedaż w sierpniu wyniosła 16,9 tys. egz. (wzrost o 5,6 proc.).
(GK, 18.10.2013)










