Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fragmenty niemieckiej literatury na opakowaniu pieczywa

Kampania „okruchy prozy” przedstawiona na opakowaniach produktów Piekarni Szwajcarskiej

W sklepach firmowych Piekarni Szwajcarskiej na papierowych opakowaniach zamieszczane są fragmenty prozy niemieckojęzycznych pisarzy.

Na niestandardowy pomysł jak pokazać, że literatura powinna być ważnym elementem naszego życia, wpadła agencja Leniva Studio. Kampania "Okruchy prozy" jest prowadzona dla Piekarni Szwajcarskiej (Inter Europol) i portalu Literatur.pl, który powstał z inicjatywy i przy współpracy Austriackiego Forum Kultury w Warszawie, Goethe-Institut, Szwajcarskiej Fundacji dla Kultury Pro Helvetia i serii wydawniczej Kroki/Schritte. Ambient ma na celu promocję niemieckojęzycznej literatury, która przeważnie postrzegana jest jako trudna.

(AW, PR) 

(17.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.