Agora odświeżyła "Cztery Kąty"
Okładka zmienionego magazynu "Cztery Kąty".
Wczoraj, w odmienionej formule, pojawiło się listopadowe wydanie miesięcznika "Cztery Kąty" (Agora SA).
Zmiany w magazynie zapowiada już okładka z większymi niż dotychczas zdjęciami i odświeżoną winietą. Pismo w nowej makiecie zostało wzbogacone o rubryki: "Wademekum" (porady, w bieżącym numerze dotyczą oświetlenia mieszkania), "Hobby, sposób na życie" (artykułu o ludziach z pasją i ich mieszkaniach), "Zwierzę w domu" (poradnik, jak urządzić miejsce dla zwierząt). W piśmie będzie teraz więcej porad eksperckich, zdjęć mieszkań i domów, a także pomysłów na zmiany przy niewielkich kosztach.
Treści prezentowane na łamach "Czterech Kątów" wzbogacają materiały multimedialne, które można oglądać na smartfonach (za pomocą bezpłatnej aplikacji Viuu).
Do listopadowego numeru pisma dołączono kupony ze zniżkami (nawet do 50 proc.) do wykorzystania w sklepach z artykułami wyposażenia wnętrz w ramach akcji "Dni zniżek Czterech Kątów".
Odświeżony magazyn wspiera kampania reklamowa prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i mediach Agory. Kreację spotu przygotowała agencja Stage2. Spoty zakupił dział marketingu "Gazety Wyborczej" i czasopism.
Średnia sprzedaż ogółem "Czterech Kątów" w okresie styczeń-lipiec br. to 69 013 egz. (dane ZKDP).
DR













