Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bosch szuka agencji do realizacji kampanii

Cztery polskie agencje biorą udział w przetargu reklamowym firmy Bosch -  wynika z informacji "Presserwisu".

Agencje otrzymały zadanie przygotowania komunikacji dla tzw. małego AGD. Zwycięski projekt będzie realizowany nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach Europy. Poza polskimi agencjami w przetargu startują agencje zagraniczne. Decyzje dotyczące zwycięskiego projektu będę podejmowane w centrali firmy w Niemczech. Nazwy agencji, które biorą udział w tym postępowaniu, nie są znane.
Bosch w Polsce współpracuje z agencjami na zasadzie projektowej, ostatnio działaniami dla tego klienta zajmowały się m.in. Insignia, FaceAddicted i The Addictives.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.