Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po fuzji Omnicomu z Publicis nie będzie łączenia sieci agencji

Po fuzji holdingów reklamowych Omnicom i Publicis nie dojdzie do połączenia poszczególnych sieci agencji wchodzących w skład obu firm – potwierdził wczoraj John Wren, prezes Omnicomu.

Przemawiając podczas spotkania z udziałowcami holdingu, Wren powiedział, że plany fuzji Omnicomu i Publicis przewidują, że obecna struktura agencji reklamowych i domów mediowych zostanie zachowana. Podkreślił, że po połączeniu holdingów należące do nich sieci będą nadal świadczyć usługi, do których przyzwyczajeni są ich klienci. Dodał, że "posiadanie agencji, które mają unikalny wizerunek i kulturę pracy” jest niezwykle ważne.
Omnicom i Publicis połączą się w pierwszym kwartale przyszłego roku. W wyniku fuzji powstanie największy holding reklamowy na świecie. Omnicom jest  właścicielem m.in. sieci BBDO, TBWA\, DDB i OMD. Do Publicis należą m.in. Leo Burnett, Saatchi & Saatchi i Starcom.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.