Program Kurzajewskiego o giełdzie szuka pieniędzy (wideo)
10.10.2013, 07:45
Prowadzony przez Macieja Kurzajewskiego program "Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o giełdzie" przyciągał do TVP 1 średnio zaledwie 270 tys. widzów.
Program był nadawany od 24 września we wtorki o 22.05 i dawał stacji średnio 2,2 proc. udziału w rynku – znacznie mniej, niż miały konkurencyjne stacje. Liderem pasma był TVP 2 z udziałem 23,8 proc., TVN miał w tym czasie 17,6 proc., a Polsat – 7,6 proc.
Jedynka na razie zakończyła emisję tego cyklu. Ewentualna kontynuacja będzie uzależniona od zainteresowania sponsorów – dotychczasowe odcinki zrealizowano we współpracy z Ministerstwem Skarbu Państwa, Tauron Polska Energia i PZU w ramach programu Akcjonariat Obywatelski.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










