”W Sieci” podnosi cenę do 5,90 zł
”W Sieci” (Fratria) dogania ceną inne tygodniki opinii.
Od numeru, który dzisiaj ukaże się na rynku, ”W Sieci” kosztować będzie 5,90 zł, a nie 4,95 zł jak dotychczas.
– Nasza decyzja wynika z rosnących kosztów bieżącej działalności i sytuacji na rynku reklamy. Widać wyraźnie, że przychód ze sprzedaży bezpośredniej staje się coraz ważniejszy dla wszystkich wydawców – mówi Michał Karnowski, członek zarządu wydającej tygodnik Fratrii. – Od początku walczymy jakością, a nie ceną. Dostosowujemy się do rynku. Z naszych analiz wynika, że mamy silną grupę odbiorców. Podwyżka ceny dla zdecydowanej większości naszych czytelników jest do zaakceptowania – zapewnia Karnowski.
”W Sieci” kosztować będzie teraz tyle samo co ”Polityka” (Polityka), ”Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) oraz ”Wprost” (AWR Wprost), które w ostatnich tygodniach też zdrożały. Od dzisiaj w wyższej cenie ukazuje się również ”Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) – będzie kosztować 4,90 zł.
W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem "W Sieci" wyniosła 86 240 egz. (ZKDP).
KOZ










