Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram rozpoczyna sprzedaż reklam

Należący do Facebooka serwis zdjęciowy Instagram trzy lata po uruchomieniu wprowadza reklamy.

Na blogu Instagram.com poinformowano, że w serwisie sukcesywnie będą wprowadzane reklamy - proces potrwa kilka miesięcy, na początek obejmie rynek w Stanach Zjednoczonych. Reklamy - w formie fotografii i krótkich wideo, jakie w serwisie może zamieścić każdy użytkownik - mają być oznaczone. Użytkownicy serwisu będą mogli ukrywać niektóre z reklamówek.  
Instagram kupiony w kwietniu ub.r. przez Marka Zuckerberga ma już ponad 150 milionów aktywnych użytkowników. 
- Można było się spodziewać, że prędzej czy później reklamy na Instagramie się pojawią. Jednak jeśli ów eksperyment zostanie przeprowadzony nazbyt drastycznie, dynamika wzrostu użytkowników ulegnie zahamowaniu, a w jeszcze czarniejszym scenariuszu może nastąpić ich gwałtowny odpływ - komentuje Daniel Przygoda, social media projekt manager agencji K2. I dodaje: - Ale to pieśń przyszłości i przewidywanie, które wcale nie musi się spełnić. Wszystko zależy od tego, czy twórcy Instagrama zadbają o to, żeby owe treści były faktycznie dopasowane do specyfiki serwisu oraz do oczekiwań i przyzwyczajeń jego odbiorców.
- Jeśli Instagram zostanie zalany dużą ilością kiepskiej jakości reklam, to przestaną one spełniać swoją rolę, bo ludzie będą je zwyczajnie ukrywać, a przy zbyt dużym natężeniu zrezygnują z korzystania z serwisu - mówi Przygoda. Pełną jego opinię zamieszczamy na Press.pl.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McCann Worldgroup wygrała przetarg na budżet KFC

McCann Worldgroup zwyciężyła w przetargu reklamowym firmy AmRest i będzie pracować dla KFC - wynika z informacji "Presserwisu". Klienta tego traci agencja Red8.

Finał trwającego od lipca br. przetargu na kompleksową obsługę reklamową marki KFC miał miejsce w piątek, wtedy do agencji biorących udział w postępowaniu trafił komunikat o zwycięstwie McCann.
Na ostatnim etapie McCann Worldgroup o budżet KFC walczyła tylko z Ogilvy & Mather, wcześniej z przetargu odpadły: PZL, Havas Worldwide i Red8. Dla tej ostatniej oznacza to utratę klienta obsługiwanego przez 11 lat.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.