Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netia zrezygnowała z Tomasza Kota w swoich reklamach

W najnowszej kampanii Netia nie zatrudniła Tomasza Kota, rezygnując tym samym z humorystycznych reklam.

Nowa kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Netia rozpoczyna się dziś. Pierwsze spoty pojawią się w kinach sieci Multikino, a następnie w telewizji. Reklamy w telewizji będą emitowane od poniedziałku 7 października.
Kampania realizowana jest pod hasłem "GigaWolność". Wraz ze zmianą sloganu Netia zmienia też stylistykę reklam, które nie będą się już opierały tylko na humorze. W spotach reklamowych nie wystąpi Tomasz Kot. Głównymi bohaterami mają być zwykli ludzie i kolorowe kropki – branding Netii.
Do współpracy przy tworzeniu spotów firma zaprosiła reżysera Jacka Borcucha. Kampania potrwa do końca roku. Netia współpracowała też z agencją Brasil, która odpowiada m.in. za kreację spotów reklamowych i z firmą Stratosfera. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Carat Polska.

(AW, 04.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.