Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN zmienia rzecznika prasowego

Emilia Ordon od czwartku jest dyrektorem public relations i komunikacji korporacyjnej TVN SA. Została również rzecznikiem prasowym spółki.

Emilia Ordon została odpowiedzialna za relacje zewnętrzne, public affairs i komunikację wewnętrzną, a także koordynację komunikacji korporacyjnej i działań public relations.
Ordon zanim dołączyła do TVN była związana z Grupą ITI oraz międzynarodową kancelarią prawną Beiten Burkhardt.
Karol Smoląg, dotychczasowy rzecznik prasowy i dyrektor działu relacji zewnętrznych, odchodzi ze spółki.

KOZ, PR 

(03.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do końca referendum w TVP brakuje tylko jednego głosu

Połowa pracowników Telewizji Polskiej wzięła już udział w referendum, które ma rozstrzygnąć, czy w firmie dojdzie do strajku.

Referendum od września prowadzi związek zawodowy Wizja. Wczoraj frekwencja wyniosła 50 proc. – głosowało w sumie 1728 osób. Teraz związkowcy czekają na głos prezesa spółki Juliusza Brauna, któremu wcześniej w liście otwartym zaproponowali oddanie głosu decydującego o ważności referendum.
– Nie wiem, czy prezes Braun się na to zdecyduje – mówi rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki. – Chciałbym jednak podkreślić, że referendum strajkowe zostało przez Wizję przekształcone w kabaret, między innymi przez wykorzystywanie luk prawnych – dodaje.
Początkowo głosowanie miało się zakończyć 19 września. Ponieważ jednak frekwencja nie wystarczała wtedy do tego, by wyniki głosowania były wiążące, związkowcy postanowili referendum przedłużyć – w tym przypadku przepisy na to zezwalają.
Do strajku dojdzie, jeśli większość głosujących opowie się za taką formą protestu.

(RUT, 04.10.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo