DDB, BBDO, Grey i Saatchi & Saatchi zaproszone przez T-Mobile
W przetargu o jeden z największych budżetów reklamowych na rynku biorą udział cztery agencje. Na liście tej na razie nie ma G7, która jest agencją wiodącą dla T-Mobile.
Z informacji "Presserwisu" wynika, że wśród agencji zaproszonych przez T-Mobile są: DDB Warszawa, BBDO Warszawa, Saatchi & Saatchi i Grey Worldwide Warszawa. To informacje nieoficjalne, których Piotr Żaczko, starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska, nie chciał nam potwierdzić. - Lista zaproszonych agencji zostanie podana prawdopodobnie w piątek - powiedział nam tylko. Nie wiadomo, czy agencja G7, dotychczas wiodąca dla marki T-Mobile, bierze udział w tym postępowaniu. - Decyzje nie są ostateczne, być może G7 bez przetargu pozostanie z częścią dotychczasowych obowiązków - mówi Żaczko.
Zaproszenie, które trafiło do agencji, nie ma jeszcze charakteru konkretnego briefu przetargowego, jest to tylko wstępne zaproszenie do udziału w postępowaniu. Będzie w nim wybrana agencja kreatywna dla parasolowej marki T-Mobile. To może oznaczać, że budżet lokalnej marki T-Mobile Polska SA, jaką jest Heyah, zostanie w G7.
G7 pracuje dla T-Mobile od 16 lat, jest to jeden z najdłuższych kontraktów reklamowych w Polsce - agencja broniła budżetu w powtarzanych co 2-3 lata przetargach. Ostatni miał miejsce w 2010 roku. Drugą agencją pracującą dla T-Mobile (T-Mobile dla biznesu) jest Saatchi & Saatchi.
Przetarg T-Mobile ma się zakończyć w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Według Kantar Media spółka T-Mobile Polska wydała (cennikowo) na reklamę w okresie styczeń-czerwiec br. 170,9 mln zł.
AMS










