Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Lirene w prasie kobiecej

Do końca lutego potrwa prasowa kampania fluidu Lirene (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris).

Przygotowana przez PZL reklama pojawia się w: ”Claudii”, ”Olivii”, ”Naj”, ”Pani Domu”, ”Tinie”, ”Świecie Kobiety” i w ”Wysokich Obcasach” (sobotni dodatek do ”Gazety Wyborczej”). Kampania ma charakter produktowy. Media zaplanował i kupił Starcom.

(MAZ, 13.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.