Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Seat zmienia agencję reklamową

Koncern samochodowy Seat (część grupy Volkswagen) powierzył obsługę swojego globalnego budżetu kreatywnego sieci Lowe & Partner.

Sieć należąca do holdingu Interpublic na początku przyszłego roku na trzy lata przejmie obsługę budżetu Seata. Koordynację zlecenia powierzono hiszpańskiemu oddziałowi sieci – Lowe Latino. W Niemczech, gdzie zwycięska sieć nie posiada przedstawicielstwa, Seat będzie współpracował z hamburską agencją Grimm Gallun Holtappels (GGH). Od ub.r. za kreację kampanii hiszpańskiej marki samochodowej odpowiadała sieć Grey.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.