Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debiut marki Truphone w Polsce

Truphone to międzynarodowy operator komórkowy, który właśnie wszedł na polski rynek. Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa tej marki.

O działaniach marketingowych związanych z marką Truphone pisaliśmy 9 września. Dziś jednak oficjalnie rozpoczęła się kampania tego nowego operatora komórkowego na polskim rynku. Truphone ze swoimi komunikatami będzie przede wszystkim docierał drogą internetową. – Mamy zaplanowaną kampanię display oraz PR w takich serwisach i portalach, jak: Money.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.biz, Przepisnabiznes.pl, LinkedIn, Goldenline – informuje Joanna Pędzińska, dyrektor marketingu Truphone Poland. – Dodatkowo planujemy wysyłkę mailingową przedstawiającą naszą ofertę biznesmenom, menedżerom oraz decydentom dużych, międzynarodowych firm. Przeprowadzimy także kampanię w prasie, w takich tytułach, jak: „Forbes”, „Harvard Business Review”, „Puls Biznesu” oraz w wielu magazynach logistycznych i podróżniczych, jak „Kaleidoscope” czy „Inspire” – dodaje.
Realizacją działań komunikacyjnych zajęła się agencja The Addictivies, a za obsługę mediową odpowiada Maxus.

AW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.