Resort gospodarki promuje polski biznes
Ministerstwo Gospodarki rozpoczęło pod hasłem "Made in Poland" kampanię informacyjno-promocyjną. Zachęca zagranicznych inwestorów w Czechach, Niemczech, na Ukrainie, w Chinach i Rosji do nawiązywania współpracy biznesowej z polskimi firmami.
Działania te mają wzmocnić wizerunek Polski jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego. Komunikacja skupia się wokół 15 branż o szczególnym potencjale eksportowym w tych pięciu państwach. Działania obejmują reklamę w prasie, na nośnikach outdooru oraz w Internecie, a także PR. Zaplanowano też raport "Polskie firmy i produkty", który będzie opisywał makroekonomiczną sytuację krajowej gospodarki i szczegółowo prezentował poszczególne branże. We wszystkich pięciu krajach mają się odbyć fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata polityki i biznesu.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają Arena Media Communications, Headlines Porter Novelli i agencja kreatywna What. (BG)
(23.09.2013)










