Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Regionalny przetarg Wizz Air obejmuje Polskę

W przetargu reklamowym linii lotniczych Wizz Air startują agencje z Węgier, Polski i Rumunii.

Jest to przetarg na projekt obejmujący pozycjonowanie, ewolucję identyfikacji wizualnej i przygotowanie wiodących idei kreatywnych dla marki Wizz Air. Idea ta będzie implementowana na 35 rynkach, na których działa przewoźnik. Do przetargu zaproszono trzy agencje - po jednej z Węgier, Rumunii i Polski. Piotr Łysak, head of marketing, sales and communication manager w Wizz Air, nie informuje jednak, które agencje biorą udział w tym przetargu.
W Polsce od niemal dwóch lat Wizz Air jest klientem agencji Young & Rubicam. (AMS)

(23.09.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.