2,3 mln widzów ogląda "Kuchenne rewolucje” w TVN
"Kuchenne rewolucje" prowadzi Magda Gessler (fot. Marcin Obara/Press)
Prowadzony przez Magdę Gessler program "Kuchenne rewolucje" po trzech odcinkach ogląda w TVN średnio 2,32 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Premierowe odcinki ósmej edycji programu są nadawane od 5 września w czwartki o 21.30. TVN ma w tym czasie średnio 18,1 proc. udziału w rynku, przegrywając z TVP 1 (19,5 proc.; "Sprawa dla reportera"), a wyprzedzając Polsat (11,9 proc.; zakończenie serialu "Hotel 52" i początek serialu "2XL") oraz TVP 2 (5 proc.; pasmo filmowe). "Kuchenne rewolucje" dają jednak TVN pozycję lidera w tzw. grupie komercyjnej 16-49, w której ten program wybiera 22,4 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję (Polsat ma w tej grupie 12,3 proc. udziału, Jedynka - 10,7 proc., a Dwójka – 7,2 proc.).
Emitowana jesienią ub.r. szósta edycja programu Magdy Gessler przyciągała średnio 2,45 mln widzów, co dawało TVN średnio 18,3 proc. udziału w rynku (21,6 proc. w grupie komercyjnej).
RUT










