Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Springer tworzy sieć szkół nauki jazdy

(mat. prasowe)

Tygodnik "Auto Świat", wydawany przez Ringier Axel Springer, otworzy ośrodki szkolenia kierowców pod marką Akademia Auto Świat.

W Warszawie, Legionowie i Toruniu ruszają dziś szkoły nauki jazdy "Akademia Auto Świat". Za otwarcie wszystkich odpowiada wydawca, kolejne będą debiutowały w całym kraju na zasadzie franczyzy. Każda taka szkoła otrzyma m.in. komplet materiałów dydaktycznych, system szkoleń i certyfikowania instruktorów, brand book z prawem wykorzystywania logo Akademia Auto Świat na samochodach, budynku szkoły, jej stronie internetowej i w materiałach reklamowych. Instruktorzy z kolei otrzymają komplet ubrań.
W komunikacie prasowym Paweł Tomaszek, dyrektor zarządzający marką Auto Świat, zapewnia, że instruktorzy szkół będą się opierać na autorskim programie nauczania, który ma przygotować przyszłych kierowców do praktycznej jazdy.
Wojciech Jakóbczyk, szef newsroomu sportowego Springera, tłumaczy, że za decyzją stała chęć wykorzystania marki Auto Świat i doświadczeń autorów motoryzacyjnych. - Posiadamy nieprzebrane zasoby wiedzy: z jednej strony na temat licznych wypadków drogowych, które wynikają z braku czy niewystarczających umiejętności kierowców, z drugiej strony mamy wiedzę na temat skutecznego szkolenia. Dziennikarze "Auto Świata" to kierowcy praktycy, którzy przejeżdżają rocznie około 70-80 tysięcy kilometrów - mówi Jakóbczyk.
- Prasa drukowana w klasycznym ujęciu ma czasy świetności za sobą i poszukiwanie nowych rozwiązań biznesowych wydaje się naturalne – komentuje Jakub Załuska, strateg z Focus Advantage. – Rozszerzenie marki Auto Świat na szkoły jazdy wydaje się sensowne, przynajmniej z komunikacyjnego punktu widzenia. Oparte jest bowiem na podstawowych kompetencjach przypisywanych marce. Czy jest to dobry ruch od strony biznesowej? Nie mam danych, żeby móc to ocenić – dodaje.
W projekcie mają być wykorzystane nowoczesne technologie, w tym aplikacja pozwalająca monitorować i analizować poszczególne lekcje z instruktorem. Partnerami projektu są: Finder, T-Mobile, PKN Orlen i PZU.

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.