Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studenci "docenią" najgorsze reklamy

Firma Kadek (producent osłonek naturalnych dla branży mięsnej) zdobyła Chamleta w 2012 roku za billboard „Jelita Naturalne”

W listopadzie br. ruszy czwarta edycja Festiwalu Chamlet, którego celem jest wytykanie słabości polskiej branży reklamowej i ocena marnych koncepcji kreatywnych.

Festiwal Chamlet to projekt uniwersytecki organizowany przez Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego. Podczas imprezy przyznawane są Chamlety – nagrody za najgorsze reklamy. O ich wyborze decydują internauci (zgłaszają propozycje na stronie Chamlet.pl) i jury (ocenia i wybiera najgorsze reklamy). Skład jury: prof. Michael Fleischer, prof. Grażyna Habrajska, prof. Alosza Awdiejew, prof. Dariusz Doliński, dr Michał Grech, Dirk Henkelmann, prof. Jerzy Jastrzębski oraz prof. Andrzej Zawada.
Reklamy oceniane są w pięciu kategoriach: Druk, Internet, Telewizja, Reklama społeczno-polityczna i Program communication design.
W tym roku uczestnicy Festiwalu będą mogli wziąć udział w przygotowanych na tę okoliczność warsztatach oraz prelekcjach, prowadzonych przez teoretyków i praktyków reklamy.
Festiwalowa gala odbędzie się 29 listopada br. na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii we Wrocławiu, a nie jak do tej pory – w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

(AW)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ranking najlepszych dyrektorów kreatywnych świata

Organizatorzy PIAF, międzynarodowego festiwalu reklamowego w Pradze, opublikowali swój doroczny ranking najlepszych dyrektorów kreatywnych świata. Aż siedmiu z Top 10 pracuje w Brazylii.

Czołowe pozycje tegorocznego rankingu zdominowali kreatywni z Australii i Brazylii. Zestawienie opracowywane jest w oparciu o nagrody i wyróżnienia zdobyte przez autorów reklam na 26 największych światowych festiwalach i konkursach, m.in. Cannes Lions, ADC Europe, D&AD, Cristal Awards, Dubai Lynx, Epica Awards, Eurobest i Golden Drum. Pierwsza dziesiątka tegorocznego rankingu PIAF: 1) John Mescall (McCann Australia), 2) Pat Baron (McCann Australia), 3) Anselmo Ramos (Ogilvy Brazil), 4) Luiz Sanches (Almap BBDO, Brazylia), 5) Roberto Fernandez (Ogilvy Brazil), 6) Paco Conde (Ogilvy Brazil), 7) Marcos Medeiros (Almap BBDO, Brazylia), 8) André Kassu (Almap BBDO, Brazylia), 9) Alexander Schill (Serviceplan, Niemcy), 10) Renato Simoes (Almap BBDO, Brazylia). W tym roku w rankingu sklasyfikowano w sumie 3340 kreatywnych.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.