Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Studenci "docenią" najgorsze reklamy

Firma Kadek (producent osłonek naturalnych dla branży mięsnej) zdobyła Chamleta w 2012 roku za billboard „Jelita Naturalne”

W listopadzie br. ruszy czwarta edycja Festiwalu Chamlet, którego celem jest wytykanie słabości polskiej branży reklamowej i ocena marnych koncepcji kreatywnych.

Festiwal Chamlet to projekt uniwersytecki organizowany przez Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego. Podczas imprezy przyznawane są Chamlety – nagrody za najgorsze reklamy. O ich wyborze decydują internauci (zgłaszają propozycje na stronie Chamlet.pl) i jury (ocenia i wybiera najgorsze reklamy). Skład jury: prof. Michael Fleischer, prof. Grażyna Habrajska, prof. Alosza Awdiejew, prof. Dariusz Doliński, dr Michał Grech, Dirk Henkelmann, prof. Jerzy Jastrzębski oraz prof. Andrzej Zawada.
Reklamy oceniane są w pięciu kategoriach: Druk, Internet, Telewizja, Reklama społeczno-polityczna i Program communication design.
W tym roku uczestnicy Festiwalu będą mogli wziąć udział w przygotowanych na tę okoliczność warsztatach oraz prelekcjach, prowadzonych przez teoretyków i praktyków reklamy.
Festiwalowa gala odbędzie się 29 listopada br. na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii we Wrocławiu, a nie jak do tej pory – w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

(AW)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.