Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Levi’s w nowej kampanii promuje jesienną kolekcję

Kampania Levi’s w Polsce

Marka odzieżowa Levi’s rozpoczęła kampanię kolekcji jesiennej „Modern Frontier”.

W Polsce kampania potrwa miesiąc i zakończy się w pierwszej połowie października. Obejmuje tylko jeden tytuł prasowy – „K Mag” oraz rozgłośnię radiową Roxy Fm i aplikację Tuba.Fm. Działania przygotowała Aliganza Fashion Agency, ich adaptacją na rynek polski firma zajęła się we własnym zakresie.

Kampania Levi’s w Polsce
Kampania Levi’s w Polsce
Kampania Levi’s w Polsce

AW, PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.