Agencje Hypermedia Isobar i Socializer wygrały przetarg Johnson & Johnson
Firma Johnson & Johnson Polska powierzyła swój budżet social media agencjom Hypermedia Isobar i Socilaizer, które wspólnie przystępowały do tego przetargu – wynika z informacji "Presserwisu”.
Nie ujawniono, jakie jeszcze agencje brały udział w tym przetargu. Jak informowaliśmy w "Presserwisie" na początku września, agencja Socializer, specjalizująca się w działaniach w mediach społecznościowych, może stać się częścią Aegis Media. Według naszych informacji, szefowie agencji Socializer od kilku miesięcy prowadzą rozmowy z przedstawicielami grupy Aegis Media. Konsekwencją tego może być przejęcie przez Aegis Media agencji Socializer wraz z należącą do tej spółki agencją Lubię To. Wspólne przystępowanie do przetargów i wspólna obsługa wygranych budżetów mogą być elementem zacieśniana współpracy poprzedzającej fuzję. - Startowaliśmy w przetargu jako konsorcjum, Aegis Media często korzysta z naszych kompetencji w tym zakresie - zauważa Łukasz Misiukanis, prezes agencji Socializer. Dodaje, że obie spółki startują wspólnie w kilku innych przetargach.
AMS










