Publicis Poland i Digital Wonderland obsłużą Michelin w sześciu krajach
Agencje Publicis i Digital Wonderland wygrały przetarg na międzynarodową obsługę Michelin.
Spółki z grupy Publicis: Publicis Poland i Digital Wonderland zajmą się obsługą marki Michelin w regionie Europy Środkowej i Północnej (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia). W ramach zdobytego kontraktu realizowane będą projekty obejmujące BTL, trade marketing, digital, event marketing oraz inne formy wsparcia kanałów sprzedaży. Współpraca ma charakter długoterminowy. Nie ujawniono, jakie agencje brały udział w tym przetargu.
- Michelin ma bardzo ambitne plany na rynkach w tej części Europy. Nasza współpraca znacząco wybiega poza dostarczanie klasycznych rozwiązań – mówi Adam Miecznikowski, chief strategy officer w Publicis.
Działania będą skierowane zarówno do partnerów biznesowych, jak i konsumentów w różnych segmentach rynku. Istotnym elementem propozycji agencji jest wsparcie marki za pomocą narzędzi digitalowych, obejmujących rozwiązania z zakresu CRM.
- Michelin to nie tylko opony, ale również wiele produktów i rozwiązań dotyczących komfortu i bezpieczeństwa podróży. To także zaangażowanie w sport motorowy oraz współpraca z wiodącymi markami samochodów. To wszystko tworzy ogromne pole do budowania wartości dodanej dla konsumentów – zauważa Michał Kisielewski, creative director w Digital Wonderland.
Według Macieja Lissowskiego, chief operating officera w Publicis, atutem propozycji agencji była jej kompleksowość. - Wygraliśmy nie tylko przez wzgląd na strategię, wiedzę o marce i kategorii, kreatywność, ale także dzięki temu, że Publicis jest w stanie zapewnić kompetencje i koordynację działań w całym regionie, również w takich obszarach, jak trade marketing, merchandising, event marketing czy CRM - mówi Lissowski.
AMS










