Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KER: reklama Night Clubu Libido narusza zasady obyczajowości

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama klubu nocnego Libido jest niezgodna z dobrymi obyczajami.

Chodzi o radiową reklamę warszawskiego klubu Libido, która emitowana była m.in. w radiu Planeta FM. Autorka skargi uznała, że reklama jest seksistowska i zachęca mężczyzn do zdrady. Określiła ją jako niesmaczną i obłudną.
Przedstawiciele klubu odpowiedzieli na te zarzuty, uznając, że w spocie nie było obraźliwych, nieprzyzwoitych i nieetycznych treści. Właściciele podkreślili, że stacja radiowa również nie miała wątpliwości co do emitowanej reklamy. Poinformowali też, że od maja kampania nie jest prowadzona.
KER uznała, że reklama narusza Kodeks Etyki Reklamy. W opinii komisji reklama ta nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej oraz zgodnie z dobrymi obyczajami. Zdaniem zespołu orzekającego, spot trywializuje relacje międzyludzkie i nie mieści się w ramach przyjętych norm etycznych.
Jednocześnie KER nie dopatrzyła się w reklamie elementów, które zawierają treści dyskryminujące i te zarzuty oddaliła.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.