Olga Sobieraj została CEO grupy Ogilvy & Mather
Olga Sobieraj (fot. materiały prasowe)
Tomasz Bałuk, który dotychczas był CEO w Ogilvy & Mather, zamierza zostać przedsiębiorcą. "Szkoda" - komentuje Rafał Baran, CEO Grey Group.
"Tak naprawdę, niewiele więcej już mógł w reklamie zrobić i osiągnąć" – uważa Piotr Batogowski, prezes zarządu BBDO Warszawa.
Olga Sobieraj dotychczasowy chief operating officer, po roku zarządzania na poziomie operacyjnym grupą w Polsce, obejmuje stanowisko chief executive officer i będzie raportować bezpośrednio do Alexa Herdta CEO CEE.
"Decyzję o odejściu z reklamy podjąłem w 2008 roku" - informuje Tomasz Bałuk. "Olga przez pięć lat została doskonale przygotowywana do roli lidera. Od roku w pełni samodzielnie zarządza grupą na poziomie operacyjnym" - dodaje Bałuk.
- To kolejna legenda lat 90., która się żegna z biznesem reklamowym. Badania w Wielkiej Brytanii pokazały, że tylko 5 procent zespołu w agencjach, to osoby powyżej 50 lat. Nasza branża nie ceni doświadczenia. Szkoda - komentuje Rafał Baran, CEO Grey Group.
- To dość oczywista i przewidywalna decyzja. Tak naprawdę, niewiele więcej już mógł w reklamie zrobić i osiągnąć – uważa Piotr Batogowski, prezes zarządu BBDO Warszawa. - Jako jeden z pierwszych stworzył agencję, która ponad 20 lat udanie kierował. Doprowadził do bardzo udanej fuzji z dużą światową strukturą. Jestem przekonany, że z podobną determinacją będzie teraz realizował się w innych dziedzinach - dodaje Batogowski.
Olga Sobieraj związana jest z Ogilvy w Polsce od 15 lat.
Ogilvy & Mather jako część międzynarodowej struktury WPP w Polsce obejmie siedem spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising, SoHo Square, Ogilvy Action - agencję marketingu zintegrowanego, Ogilvy Interactive, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa strategicznego oraz dom produkcyjny Redworks.
AMS










