Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 13, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Yellow Hat uruchamia wydawnictwo cyfrowe

Spółka Yellow Hat ogłosiła, że pozyskała inwestora strategicznego i uruchamia wydawnictwo Smart Publishing.

Nowe wydawnictwo cyfrowe Smart Publishing będzie skupiać wydawane dotychczas przez agencję interaktywną Yellow Hat magazyny cyfrowe "MyMamy", "iAM" i "EGO", które można bezpłatnie czytać na telefonach, iPadach, a część także na tabletach z systemem Android. Do końca roku spółka chce wprowadzić na rynek co najmniej dwa nowe tytuły, pierwszy poświęcony będzie tematyce męskiej i motoryzacyjnej.
Yellow Hat posiada obecnie 71,6 proc. w spółce Smart Publishing, maksymalne zaangażowanie kapitałowe inwestora (jego nazwy nie ujawniono) w spółce wyniesie ponad 2,1 mln zł.
Yellow Hat, tworząc aplikacje, korzysta z platformy Mag+, której jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Za jej pośrednictwem wydawca może przygotowywać jeden tytuł dla wielu sklepów mobilnych systemów (m.in. do Google Play czy App Store).
- Nie zaczynają od zera, więc to jest spora suma na rozwijanie działalności i tworzenie nowych aplikacji – zauważa Piotr Stasiak, odpowiedzialny za rozwój serwisów Newsweek.pl i Forbes.pl. – Ale jako dziennikarz i redaktor mam nadzieję, że to też przełoży się na treści, bo jakość momentami była naprawdę żenująca i fatalna, choć technologicznie tworzone przez nich produkty błyszczą – dodaje. 

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.