MEC i MediaCom mają najwięcej szans w Effie Awards
52 kampanie nominowano do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards.
Agencje i reklamodawcy zgłosili łącznie 154 kampanie w 20 kategoriach. Najwięcej, bo po pięć nominacji przyznano w kategoriach: artykuły nieżywnościowe, dobra konsumenckie, long term marketing excellence, napoje oraz promocja miejsc/sponsoring kultury i sportu.
Najwięcej nominacji otrzymały: MEC i MediaCom Warszawa - po osiem. Pięć nominacji dostał Starcom MediaVest Group, cztery - Carat Polska, po trzy - DDB Warszawa, Lowe Media, Havas Worldwide, Ogilvy & Mather, McCann Warsaw, Grey Group Polska, OMD, Gong, Saatchi & Saatchi Polska. Po dwie - PHD Media Direction, VML Poland, BBDO Warszawa, Brain, Publicis, Havas Media, Maxus, agencja 303, Change Integrated oraz Draftfcb + AdFabrika.
Prace były oceniane przez 73-osobowe jury pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, prezesa zarządu Netia SA oraz pod opieką przewodniczących pięciu grup jurorskich. Ogłoszenie wyników nastąpi na gali Effie Awards 14 października br.
BG, PR










