"Echo Miasta" zmieniło layout
12.01.2006, 09:01
Dzisiejsze wydanie bezpłatnego "Echa Miasta" (Media4mat) ma zmienioną szatę graficzną.
Nowy layout jest bardziej stonowany i - jak informuje wydawca - łatwiejszy zarówno w redagowaniu, jak i w czytaniu. W gazecie jest więcej miejsca na dłuższe teksty. ”Echo Miasta” ukazuje się od czerwca ub.r. ”Poprzedni, bardziej kolorowy i dynamiczny layout był dobry w okresie wprowadzania »Echa Miasta« na rynek. Dziś, kiedy gazeta ma już na nim swoje miejsce i pozycję, czas na makietę spokojniejszą i bardziej odpowiadającą czytelnikom oraz reklamodawcom” – informuje Maciej Siembieda, członek zarządu ds. redakcyjnych spółki Media4mat. Zdaniem wydawcy zbyt wiele kolorów oraz pomysłów graficznych za bardzo kojarzyło gazetę z bulwarówkami. Zmianę layoutu przygotowała warszawska firma Aude, która opracowała też poprzednią szatę graficzną gazety. ”Echo Miasta” ma dwa wydania w tygodniu – w czwartek (nakład 1 050 000 egz.) i niedzielę (362 750 egz.) – dane ZKDP za listopad ub.r.(GK, 12.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










