Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 06, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

9 mln zł na promocję produktów ekologicznych

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia ogłosiło przetarg na trzyletnią kampanię na rynkach zagranicznych.

Kampania ma obejmować rynki Singapuru, Japonii i Stanów Zjednoczonych i kształtować pozytywny wizerunek europejskich produktów ekologicznych, zwiększyć ich rozpoznawalność i w efekcie sprzedaż. Start trzyletnich działań zaplanowano na maj 2014 roku. Ich budżet wstępnie oszacowano na 9 mln zł netto.
Termin składania ofert w przetargu mija 26 września br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 15 tys. zł wadium.

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.