Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DougFaberFamily i Vizeum Polska zdobyły budżet BMW

Agencja reklamowa DougFaberFamily i dom mediowy Vizeum Polska wygrały przetarg na obsługę reklamową BMW Polska.

W przetargu brały udział agencje: U5 z Niemiec, która dotychczas obsługiwała BMW (przygotowane przez nią reklamy były adaptowane w Polsce przez Polymus Integrated Communication i Brain, a w przetargu reprezentował ją polski oddział Lowe GGK), Ad Fabrika FCB, PZL i TBWA\Warszawa. Wśród zaproszonych domów mediowych oprócz Vizeum były: Media Direction OMD (pracował dla BMW do tej pory), Optimedia Poland, Brand Connection. BMW Polska podpisała z DFF i Vizeum umowy na czas nieokreślony.

(MŁ, 11.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.