Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Testardo Red Cell przejęła markę Evra od Headlines

Agencja reklamowa Testardo Red Cell zwyciężyła w przetargu Janssen-Cilag Polska na obsługę plastrów antykoncepcyjnych Evra.

O budżet plastrów Evra walczyło sześć agencji. Na krótką listę oprócz Testardo wybrano agencję public relations Headlines, która do tej pory obsługiwała markę. Janssen-Cilag nie ujawnia szczegółów działań, które zrealizuje Testrado Red Cell.

(MŁ, 11.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.