Draftfcb autorem kampanii promującej loterię Nivei
Ruszyła lokalnie opracowana loteria konsumencka „Dbaj z Nivea i wygrywaj!”.
Jest to 10-tygodniowa aktywacja, w której nagrodą główną jest 260 tys. zł. Codziennie do wygrania są zestawy kosmetyków Nivea, a co tydzień karta pre-paid o wartości 5 tys. zł. Mechanizm loterii oparty jest o zbieranie punktów z produktów Nivea objętych promocją i oznakowanych nakleją.
Kampania wspierająca promocję została przygotowana przez warszawski oddział agencji Draftfcb. Na potrzeby kampanii w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany będzie 10-sekundowy tag-on, który dodawany będzie do regularnych kampanii niektórych marek z portfolio Nivei ( m.in. Nivea Stress Protect, Nivea Soft i Nivea Diamond Volume). Loteria otrzyma tez wsparcie w Internecie i materiacła POS. Kreacja, produkcja tag on’u telewizyjnego i sesja zdjęciowa do key visual’a odbyły się w Polsce. Za produkcję odpowiedzialne było studio Garaż Miejsce Filmowe, za planowanie i zakup mediów – MEC. Loteria i wspierająca ją kampania potrwa do listopada br. (PR)
(03.09.2013)










