Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Draftfcb autorem kampanii promującej loterię Nivei

Ruszyła lokalnie opracowana loteria konsumencka „Dbaj z Nivea i wygrywaj!”.

Jest to 10-tygodniowa aktywacja,  w której nagrodą główną jest 260 tys. zł. Codziennie do wygrania są zestawy kosmetyków Nivea, a co tydzień karta pre-paid o wartości 5 tys. zł. Mechanizm loterii oparty jest o zbieranie punktów z produktów Nivea objętych promocją i oznakowanych nakleją.
Kampania wspierająca promocję została przygotowana przez warszawski oddział agencji Draftfcb.  Na potrzeby kampanii w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany będzie 10-sekundowy tag-on, który dodawany będzie do regularnych kampanii niektórych marek z portfolio Nivei ( m.in. Nivea Stress Protect, Nivea Soft i Nivea Diamond Volume). Loteria otrzyma tez wsparcie w Internecie i materiacła POS. Kreacja, produkcja tag on’u telewizyjnego i sesja zdjęciowa do key visual’a odbyły się w Polsce.  Za produkcję odpowiedzialne było studio Garaż Miejsce Filmowe, za planowanie i zakup mediów – MEC. Loteria  i wspierająca ją kampania potrwa do listopada br.  (PR)

(03.09.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.