Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakazana reklama makaronowej przekąski

Advertising Standards Authority, brytyjska organizacja czuwająca nad przestrzeganiem standardów w reklamie, zakazała dalszego rozpowszechniania plakatu reklamowego promującego w serwisie Facebook przekąskę Pot Noodle firmy Unilever.

ASA uznała, że plakat porównujący modelkę występującą w bikini w prowokującej pozie do pikantnej makaronowej przekąski Pot Noodle jest poniżający wobec kobiet i stanowi przekroczenie dopuszczalnych norm w świecie reklamy.
Kontrowersyjna reklama została umieszczona na Facebooku na oficjalnym profilu marki Pot Noodle w formie postu. Za kampanię reklamową produktu Piri Piri Pot Noodle odpowiedzialna jest londyńska agencja Billington Carmel.

JZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.