Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Mucha w nowej kampanii Oriflame

(Fot. pl.oriflame.com)

Dziś startuje kampania reklamowa firmy kosmetycznej Oriflame Polska. Jej twarzą została aktorka Anna Mucha.

Kampania obejmuje prasę, outdoor oraz media społecznościowe. Mucha promuje podkręcający tusz do rzęs Master Curl, który dostępny jest w niższej cenie. Ważnym punktem projektu jest loteria dla konsultantów i klientów Oriflame, w której główną nagrodą jest dzień spędzony z ambasadorką marki. Konkurs, który również promowany jest na layoutach reklamowych, potrwa do 13 października br.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. (BG, PR)

(02.09.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.