Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 30, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ferrero wycofuje się z kampanii białych czekoladek

Reklama białych pralin Ferrero Küsschen

Koncern spożywczy Ferrero wycofał się z kontrowersyjnej kampanii promującej białe praliny Küsschen hasłem “Yes, weiss can”.

Rzeczniczka koncernu podała, że w porozumieniu z agencją M&C Saatchi odpowiedzialną za kreację kampanii pomysł na działania zostanie zmieniony i dotyczyć to będzie zarówno spotu telewizyjnego, jak i ogłoszeń prasowych. Do czasu opracowania nowej wersji reklam kampania została zawieszona.
Reklamy białych czekoladek Küsschen, w których wykorzystano hasła "Deutschland wählt weiss" (“Niemcy wybierają biały”) i "Yes, weiss can" (nawiązanie do wyborczego hasła Baracka Obamy - “Yes, we can”), wywołały w Niemczech duże kontrowersje, a koncern Ferrero i autorzy kampanii zostali oskarżeni o rasizm.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.