24/7 Communications Group tworzy nową spółkę
24/7 Communications Group powiększyła się o 24/7Reputation - markę, pod którą kryją się usługi zarządzania reputacją.
Docelowo 24/7 Reputation będzie osobną spółką - trwa proces jej rejestracji. Jej udziały mają Communications Group (75 proc.) i Michał Szapiro (25 proc.), który w czerwcu br. dołączył do zespołu 24/7 Communications Group (pisaliśmy o tym w "Presserwisie" 21 czerwca), a który będzie zarządzał nową strukturą jako partner zarządzający.
Nowa struktura współpracuje m.in. z Amerykańską Izbą Handlową, firmą Promedica24 oraz przy projektach realizowanych dla Dyrekcji Generalnej ds. Gospodarki Morskiej i Rybołówstwa przy UE i Miesiąca Jednolitego Rynku – projektu organizowanego przez Komisję Europejską.
Do 24/7 Communications Group należą także 24/7PR i 24/7Digital.
AMS










