Platforma Mediowa Point Group z zyskiem w pierwszym półroczu
29.08.2013, 07:52
Grupa Kapitałowa Platforma Mediowa Point Group, do której należy m.in. tygodnik "Wprost", w pierwszym półroczu br. osiągnęła zysk 3,6 mln zł przy przychodach ze sprzedaży 33,9 mln zł.
W pierwszym półroczu br. przychody Grupy były wyższe od przychodów w tym samym okresie ub.r. (33 mln 340 tys. zł). Natomiast w pierwszym półroczu ub.r. PMPG notowała stratę 11,2 mln zł.
Zdaniem zarządu Grupy zwiększenie przychodu było możliwe dzięki przeprowadzonej w roku poprzednim restrukturyzacji. Na początku br. PMPG wprowadziła na rynek nowy "Tygodnik do Rzeczy" i magazyn "Historia do Rzeczy". Pod koniec pierwszego półrocza zdecydowała o zawieszeniu wydawania miesięcznika "Film", który okazał się nierentowny.
MW
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










