Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wielokanałowa kampania Polskich Ferm

Ruszyły działania wprowadzające nową markę jaj z chowu wolnowybiegowego – Kurka Wolna. Za całościową koncepcję promowania nowej marki, począwszy od identyfikacji wizualnej po strategię komunikacyjną, odpowiada grupa Havas Worldwide w Polsce, która zdobyła ten budżet w przetargu.

Nazwy pozostałych firm biorących udział w przetargu nie są znane. Kurka Wolna to marka stworzona przez Polskie Fermy Grupa Producentów sp. z o.o., firmę zajmującą się produkcją oraz hurtową i detaliczną sprzedażą jaj.
Komunikacja nowej marki jest skoncentrowana w obszarze digital – w mediach społecznościowych na specjalnym fan page Kurki Wolnej oraz na stronie poświęconej marce. Kampania promocyjna została zaplanowana na wrzesień i przewiduje formaty OOH oraz online, wsparte spotem reklamowym.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.