Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bloki reklamowe przy SuperBowl prawie wyprzedane

Telewizja Fox, która w tym roku przeprowadzi transmisję z SuperBowl, poinformowała, że sprzedała już 85 proc. czasu reklamowego w blokach przy meczu.

Stacja przewiduje, że w ciągu najbliższych dwóch tygodni, czyli do momentu rozpoczęcia nowego sezonu ligi NFL, uda jej się sprzedać 90 proc. bloków reklamowych przy SuperBowl. Według nieoficjalnych informacji cena, jaką w tym roku reklamodawcy płacą za emisję 30-sekundowego spotu, mieści się w przedziale 3,8-4 mln dol.
Podczas ubiegłorocznej edycji finału ligi NFL średnia opłata za półminutową reklamę wynosiła 3,8 mln dol. (LL)

(26.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.