Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ikea szeroko promuje swój nowy katalog

"Daj spokój - dom to frajda" - pod takim hasłem prowadzona jest kampania Ikei wprowadzająca nowy katalog firmy.

Nowa kampania ma przekazać rodzicom, że ważne są codzienne chwile spędzone z dziećmi, ponieważ to one budują więzi rodzinne - a Ikea wspiera ich w tworzeniu bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni do wspólnego przebywania.
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, Internecie, kinach, prasie i za pomocą nośników zewnętrznych. Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa. Reżyserią spotów telewizyjnych zajął się Trevor Melvin, ich produkcją - dom produkcyjny OTO, postprodukcją - Platige Image. Za działania display odpowiada agencja K2, a za obsługę w social media - agencja Kalicińscy.com. Media zakupił dom mediowy MEC Global.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.