Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serce i Rozum promują Neostradę z tabletem (wideo)

Szybki, pracowity, z dobrą pamięcią - taki jest tablet, który w najnowszej kampanii Orange promują bohaterowie marki, Serce i Rozum.

W spocie zatytułowanym "Zagadka" Serce wymienia te cechy tabletu, a Rozum ma zgadnąć, o czym mowa. Kampania zachęca do zakupu usługi Neostrada z urządzeniem w cenie 1 zł. Prowadzona jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Jej kreację przygotowała agencja Publicis. Media zakupił dom mediowy MEC. Reżyserią spotu zajął się Sebastian Pańczykowski, produkcją - FilmIt, postprodukcją zaś - Platige Image.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.