Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Protest firmy budowlanej na billboardach

Władysław Frost, właściciel firmy Sanui, protestuje na billboardach

"Czy mam się podpalić pod ratuszem?" - m.in. takim hasłem na billboardach Władysław Frost, prezes firmy budowlanej Sanui, chce zwrócić uwagę na swoje problemy z urzędnikami.

W Warszawie stoi 17 billboardów, na których na czerwonym tle widnieją białe hasła: "Czy mam się spalić pod ratuszem?", " Czy miasto dotrzyma słowa?", "Czy miasto stać na stratę 50 mln?". Plakaty odsyłają do strony internetowej Zaplacawarszawiacy.pl., na której czytamy: "Ta strona powstała z bezsilności. Od 15 lat walczę z urzędnikami, żeby pozwolili mi dokończyć budowę, do której mnie zobligowali".
Władysław Frost kilkanaście lat temu rozpoczął budowę bloku w warszawskich Włochach. Po roku, kiedy konstrukcja budynku była już gotowa, urzędnicy wstrzymali budowę, bo zmienił się plan zagospodarowania przestrzennego. Inwestor postanowił złożyć pozew o odszkodowanie od miasta i poinformować o sprawie mieszkańców Warszawy. Prawnicy wyceniają wysokość odszkodowania, o które może się starać inwestor, na ok. 50 mln zł - poinformował wczoraj "Marketing przy kawie".
Billboardy, których wynajęcie kosztowało kilkadziesiąt tysięcy złotych, eksponowane będą jeszcze przez trzy tygodnie. – Już jest oddźwięk dziennikarzy z prasy i telewizji. Mamy nadzieję, że nam to pomoże, bo jesteśmy bezradni – przyznaje Kazimierz Federak, pełnomocnik Władysława Frosta.
Dariusz Kubuj, strateg z Kubuj Strategia, chwali pomysł protestu za pomocą billboardów. Podkreśla, że zwróci to uwagę urzędników i mieszkańców Warszawy. - Właściciel tej firmy doszedł do wniosku, że jego precyzyjny przekaz nic mu nie da. Zwrócił się więc do urzędników w taki sposób, by wszyscy to widzieli - zaznacza Kubuj.
Zdaniem Tomasza Pisanki, stratega z agencji Nairobia, celem kampanii jest zakomunikowanie niekompetencji urzędników ratusza, a nie merytoryczne rozwiązanie sprawy, której dotyczy. - Osoba pokrzywdzona szuka w ten sposób sprawiedliwości przed sądem opinii publicznej. Jeśli niezadowolone z poczynań władz grupy mogą szukać sprawiedliwości w ten sposób, to dlaczego nie miałyby tego robić pojedyncze osoby - mówi Pisanko. I dodaje: - Modne jest powiedzenie, że media to czwarta władza. Jak widać na tym przykładzie, reklama potrafi być piątą władzą, wystarczy mieć pieniądze na wynajęcie billboardu.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.