Jakub Korolczuk nowym szefem kreacji Grey Worldwide Warszawa
(Fot. www.greygroup.pl)
Jakub Korolczuk odchodzi z Change Integrated do Grey Worldwide Warszawa - wynika z informacji "Presserwisu".
Od września br. Korolczuk zajmie w Grey Worldwide Warszawa stanowisko dyrektora kreacji. Obejmie je po Katarzynie Sośnierz, która po 14 latach pracy rozstała się z agencją Grey na początku czerwca (informowaliśmy o jej odejściu w "Presserwisie" 21 maja).
Przed Change Korolczuk pracował dla największych polskich agencji sieciowych (Saatchi & Saatchi, DDB), tworząc dla ich kluczowych klientów, takich jak Toyota, Carlsberg Polska, P&G, Era Mobile (T-Mobile), Lipton, McDonald’s, Tyskie, a w Change Intergated pracował m.in. dla Skody, Banku Millennium, Tatry, Groupamy, Hochlandu, Amiki, Plusa, Heinza i Google.
Korolczuk otrzymał ponad 40 nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lion, Eurobest, Epica, a także nagrody Grand Prix na festiwalach Art Directors Club of Europe, Effie i KTR. W 2008 roku Korolczuk współtworzył zintegrowaną agencję Change Integrated, która już zaledwie po roku istnienia zdobyła dwa Grand Prix i została ogłoszona Agencją Roku na festiwalach Golden Drum i KTR, a magazyn „Campaign”, jako jedyną z Polski, włączył ją do listy „The World’s Leading Intdependent Agencies”.
Korolczuk był też współautorem scenariusza amerykańskiego thrillera ”After Life” (w rolach głównych w tym filmie wystąpili Liam Neeson i Christina Ricci). Jego najbardziej znane kampanie to: zrealizowana dla Jelfy SA i preparatu SpecTab pt. "Onowałow", "Wolność słowa na Białorusi" (Amnesty Interantional), "Bagażnik" (Skoda) czy "Ptyś" (Toyota).
Rafał Baran, prezes Grey Group Poland, i Marek Żołędziowski, prezes Group One (do której należy Change Integrated), nie komentują tej informacji.
AMS










