Arena Media zajmie się kampanią polskiej gospodarki z budżetem ponad 20 mln zł
Ministerstwo Gospodarki po ponad ośmiu miesiącach zakończyło przetarg związany z przeprowadzeniem i realizacją międzynarodowej kampanii w mediach zagranicznych, promującej polską gospodarkę.
Przetarg wystartował pod koniec grudnia ub.r. (pisaliśmy o tym 2 stycznia br.). Do resortu gospodarki wpłynęły cztery oferty: konsorcjum firm Ecorys Polska, Partner of Promotion i Althermedia, konsorcjum agencji reklamowej Young & Rubicam oraz domu mediowego MEC, konsorcjum Infinity Media, Legend Group i spółki NGC Europe Limited oraz oferta domu mediowego Arena Media Communication.
Resort gospodarki najwyżej ocenił ofertę Arena Media z ceną ok. 20,3 mln zł brutto (cen pozostałych ofert nie podano).
Zaplanowana przez Ministerstwo Gospodarki kampania ma wykreować nowy wizerunek rodzimej gospodarki: nowoczesnej, otwartej na inwestycje i nowe kontakty, której atutem są m.in. specjalności eksportowe i która jest wiarygodnym partnerem.
Kampania planowana jest na przełom trzeciego i czwartego kwartału br. Obejmie głównie telewizję, prasę, Internet, radio i outdoor w Niemczech, Rosji, Czechach, Chinach i na Ukrainie. Jej grupą docelową będą właściciele i kadra zarządzająca przedsiębiorstw działających na tych rynkach. (BG)
(19.08.2013)










