Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania McDonald’s bez marki McDonald’s

Jeden z layoutów prasowych reklamy McDonald’s

Sieć McDonald’s rozpoczęła kampanię reklamową, w której nie promuje swojego logo.

Kampania prowadzona na terenie Francji obejmuje prasę i nośniki zewnętrzne. Jedynym motywem layoutów są oferowane w menu sieci dania. Ogłoszenia nie zawierają nie tylko logo firmy, ale też żadnych tekstów. Za kreację odpowiada paryska agencja TBWA.

(LL, 01.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.