Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 01, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie życje Jacek Filipowicz, wieloletni dziennikarz Radia dla Ciebie

Po długiej chorobie nowotworowej, w nocy z 31 lipca na 1 sierpnia zmarł Jacek Filipowicz, wieloletni dziennikarz Radia dla Ciebie.

Miał 45 lat. Ostatnio prowadził cykl „Felieton historyczny” emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 12.25 w "Drugim Śniadaniu". Był również specjalistą marketingu politycznego, wykładowcą w Wyższej Szkole Komunikacji i Mediów Społecznych im. Giedroycia oraz współautorem książki „Komunikatorzy”.
"Jacek był z nami przez 14 lat" - czytamy w tekście pożegnalnym umieszczonym w serwisie internetowym RdC.  "Żył tym, co się działo w naszym radiu, opowiadał słuchaczom o naszym codziennym życiu, codziennych problemach, czasem bardzo trudnych. Zawsze starał się pomagać w rozwiązywaniu tych problemów i tłumaczył jak sobie z nimi radzić na co dzień".
6 sierpnia miał się odbyć koncert charytatywny w studiu Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, z którego cały dochód miał być przekazany na leczenie Jacka Filipowicza.

(JF, 01.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet z najniższą słuchalnością w historii badań

Radio Zet w fali maj – lipiec br. miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track, realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC.

Rozgłośnia miała 14,7 proc. udziału w czasie słuchania - rok temu 15,6 proc. Dotąd najsłabszy wynik Zetka osiągnęła w fali lipiec – wrzesień ub.r. – 14,8 proc.
Liderem słuchalności jeste RMF FM, którego udział w czasie słuchania zwiększył się z 24,8 proc. do 25,6 proc. Spadki zanotowały Program I (z 11,8 proc. do 10,2 proc.) oraz Program III Polskiego Radia (z 8,6 proc. do 7,2 proc.).

(KOZ, 10.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo