Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do kolejnego etapu przetargu Lecha przeszły wszystkie agencje

Kompania Piwowarska do drugiego etapu przetargu na kompleksową obsługę marki Lech zakwalifikowała wszystkie zaproszone agencje.

W przetargu na obsługę marki Lech biorą udział agencje: BBDO, Change Integrated, GPD Advertising, Publicis i McCann. Marketer zdecydował, że wszystkie one przechodzą do następnego etapu. Jak jednak wynika z informacji "Presserwisu", prezentacje agencji nie do końca odpowiadały założeniom zawartym w briefie i na ten tydzień zaplanowany jest tzw. debriefing, czyli spotkanie z agencjami uściślające oczekiwania marketera. Aleksandra Zarychta, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej, nie chciała komentować tych informacji. Termin zakończenia przetargu nie został określony.
Budżetu Lecha w przetargu broni agencja McCann. (AMS)

(31.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.