Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4 mln euro na kampanię promującą wieprzowinę

Związek branży mięsnej Polskie Mięso ogłosił przetarg na przygotowanie ogólnopolskiej kampanii promującej wieprzowinę.

Trzyletnia kampania ma zachęcać do jedzenia mięsa wieprzowego, wyprodukowanego zgodnie z krajowym systemem jakości Pork Quality System (PQS). Kampania ma być prowadzona m.in. w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w punktach sprzedaży i za pomocą działań PR.
Oferty w przetargu agencje mogą składać do 2 września br. Wymagana jest wpłata 150 tys. zł wadium. Budżet kampanii to 4 mln euro (netto).

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.