Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 24, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orbita i Social Art odcinają się od stanowiska Brainshake w sporze z Porsche

Po tym jak Łukasz Smoliński, wiceprezes Grupy Andmore (do której należy agencja Brainshake), upublicznił spór z firmą Porsche dotyczący przetargu reklamowego, od sporu chcą się odciąć agencje, które kiedyś należały do Andmore. Szefowie agencji Orbita Digital i Social Art przysłali do nas wspólne oświadczenie w tej sprawie.

 

Firmy Orbita i Social Art przestały być członkami Grupy &more z końcem marca 2013 r. W związku z tym firmy odcinają się od wszelkich opinii, osądów i stanowisk prezentowanych przez członków i zarząd Grupy &more oraz firmy Brainshake, zwłaszcza w kontekście dyskusji nt. konkursu ofert organizowanego przez Porsche Polska (Volkswagen Group).
Firmy Orbita i Social Art wraz z butikiem kreatywnym Bułka z Masłem od kwietnia br. działają pod wspólnym brandem Współdzielnia, oferując klientom działania na płaszczyznach ATL, BTL, digital i social media.

Jacek Wilczkowski, dyrektor zarządzający Orbita Digital
Maciej Leonard Żybula, prezes Social Art.

Agencja Brainshake, skarżąc się na Porsche, wywołała dyskusję o zasadach w branży

(24.07.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.