Orbita i Social Art odcinają się od stanowiska Brainshake w sporze z Porsche
Po tym jak Łukasz Smoliński, wiceprezes Grupy Andmore (do której należy agencja Brainshake), upublicznił spór z firmą Porsche dotyczący przetargu reklamowego, od sporu chcą się odciąć agencje, które kiedyś należały do Andmore. Szefowie agencji Orbita Digital i Social Art przysłali do nas wspólne oświadczenie w tej sprawie.
Firmy Orbita i Social Art przestały być członkami Grupy &more z końcem marca 2013 r. W związku z tym firmy odcinają się od wszelkich opinii, osądów i stanowisk prezentowanych przez członków i zarząd Grupy &more oraz firmy Brainshake, zwłaszcza w kontekście dyskusji nt. konkursu ofert organizowanego przez Porsche Polska (Volkswagen Group).
Firmy Orbita i Social Art wraz z butikiem kreatywnym Bułka z Masłem od kwietnia br. działają pod wspólnym brandem Współdzielnia, oferując klientom działania na płaszczyznach ATL, BTL, digital i social media.
Jacek Wilczkowski, dyrektor zarządzający Orbita Digital
Maciej Leonard Żybula, prezes Social Art.
Agencja Brainshake, skarżąc się na Porsche, wywołała dyskusję o zasadach w branży
(24.07.2013)










