Reklamowy rekord amerykańskiego wydania "Vogue"
24.07.2013, 13:17
Ubiegłoroczne wrześniowe wydanie amerykańskiej edycji "Vogue" miało 916 stron, w tym 658 reklamowych
Ponad 900 stron będzie liczyć amerykańskie wrześniowe wydanie magazynu "Vogue" (Conde Nest). Z tego 665 stron zajmą reklamy. Pierwsze powakacyjne wydanie amerykańskiego "Vogue'a" to barometr nastrojów na rynku reklamy prasowej w USA.
W tym roku we wrześniu "Vogue" pobije o siedem stron swój ubiegłoroczny rekord wynoszący 658 stron reklamowych.
W 2007 roku, gdy do magazynu był dołączany dodatek "Fashion Rocks", pismo sprzedało łącznie 725 stron na reklamy.
Magazyn "InStyle" (Time Inc.) w tegorocznym wrześniowym wydaniu będzie miał 455 stron reklamowych.
(Informacja pochodzi z wortalu branżowego Prasa.info)
(24.07.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










