Sporo chętnych w przetargu na obsługę mediową Poczty Polskiej
Ponad sześć domów mediowych złożyło oferty w odpowiedzi na ogłoszony przez Pocztę Polską przetarg na obsługę mediową.
Anna Sierputowska, która odpowiada w Poczcie Polskiej za przetarg, nie udziela szczegółowych informacji na jego temat. Zdradza jedynie, że wpłynęło więcej ofert, niż przewidziano miejsc. Postępowanie ma formę przetargu ograniczonego, co oznacza, że do finalnych rozmów zostanie zaproszona określona liczba domów mediowych. Poczta Polska zdecydowała, że zakwalifikuje do nich sześć firm, lecz ponieważ ofert jest więcej, zaprosi do dalszych rozmów tych uczestników, którzy otrzymają najwyższą łączną liczbę punktów za usługi wykonane ponad warunek udziału w postępowaniu.
Wybrany dom mediowy zajmie się obsługą mediową spółki przez 16 miesięcy od podpisania umowy. Będzie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii Poczteksu. Będzie też opracowywał strategię mediową kampanii (analiza grupy docelowej, dobór mediów itp.).
Zaplanowane przez Pocztę Polską kampanie będą realizowane w telewizji (emisja spotów i sponsoring), radiu, prasie, Internecie, kinach, na nośnikach outdooru oraz poprzez eventy, akcje promocyjne i działania ambientowe. Poczta zamierza przeznaczyć na te działania 13,8 mln zł netto.
Dotychczas Poczta Polska nie współpracowała na stałe z żadnym domem mediowym. Ostatnie działania reklamowe marki Pocztex, również w zakresie planowania i zakupu mediów, realizowała spółka CAM Media.
BG










